Проблеми с изграждането на обемни мускули: 7 -те най - големи грешки, които трябва да се избягват

                                                                                                                                                                                                                     Статия на Energybody (Германия)

                                                                   

Искате ли да изградите мускули по – бързо, без да се забивате на досадните плата?

Прочетете внимателно тази статия на фирмата за хранителни добавки Energybody (Германия) и до края на деня ще знаете седемте най -големи грешки, които почти всички допускат, а в резултат на това ще постигнете напредък, защото ще знаете как да избегнете тези грешки. 

Грешка №1: Избирате грешни упражнения.

Спортистите, които искат да изградят мускули, за да изглеждат по -добре, обикновено правят сериозна грешка: тренират онези мускули, които са забелязвани най- често и понякога с грешни упражнения.

 Обикновено повечето фитнес спортисти се фокусират предимно върху гърдите, бицепсите и корема. Защо? Защото можете сами да видите тези мускули в огледалото. Бедрата и гърбът, от друга страна, често са пренебрегвани, както и прасците. Ако любимите ви мускули пък са тренирани с грешни упражнения, изоставането в развитието им е неизбежна. Ако, правите набирания, раменни преси и клекове ще изградите мускули по – бързо, а с правилния контрол на тренировъчните натоварвания ще станете значително по -силни.

Грешка №2: Правите твърде много кардио.

Кардио тренировките са важни и полезни. Ние препоръчваме да правите редовни кардио тренировки. Но твърде многото кардио може да потисне мускулния растеж.. Или казано по друг начин: Твърде много тренировки за издръжливост намаляват адаптационните процеси във вашето тяло, които са отговорни и важни за изграждането на мускули. Така че, ако целта ви е преди всичко да изградите мускули и едва вторично да станете максимално издръжливи, трябва да намалите тренировките си за издръжливост до максимум - два до три часа седмично и да ги правите по различно време на силовите тренировки. Напримермалко кардио тренировки сутрин и след това силови тренировки следобед или вечер.

Грешка № 3:

Вашето его е по -важно за вас от вашия напредък.

Колко избутваш на лежанката? Познавате ли този въпрос? Вероятно да. Знаете ли отговора? Изобщо няма значение. Защото изграждането на мускули изисква много повече от чиста сила. Защото особено при максималните опити обикновено се поставя по-голяма тежест, отколкото всъщност можете да контролирате. Заради това, да докажете нещо на другите във фитнеса или на себе си, пренебрегвате техниката на изпълнение на упражненията. Инерцията и чийтинга при изпълнение на движенията с цел преместване на теглото на щангата не е желателно. Ако обаче наистина искате да накарате мускулите си да растат, трябва да вдигате тежести, а не да хвърляте тежести. Така че оставете егото си на гишето! Това също ще намали риска от нараняване. Това е печеливша ситуация. По -добро изграждане на мускули и по-малко травми.

Грешка №4:

 Копирате плановете на големите момчета.

Тренировъчните планове на известни културисти и фитнес звезди може да изглеждат изкусителни. Но трябва да стоите далеч от това изкушение. Тъй като обикновено тези планове не могат да бъдат изпълнени в дългосрочен план от вас. С изключение на това, че тренирате уморително и сте с брутално възпалени мускули след всяка сесия, няма да получите нищо от това. Вие не сте на същото ниво като тези топ спортисти. Не бихте си помислили да участвате в състезание от Формула 1 само защото имате шофьорска книжка, нали? Тогава защо ви хрумва идеята, че бихте могли да изкопирате тренировъчните планове на звездите и да постигнете същия успех като тях? Решението?

Избягвайте грешка №5. Грешка № 5:

Вие сте свой собствен треньор.

Ами представете си вашия треньор, чиято квалификация е придобита от прочитането на няколко статии в различни интернет списания! Бихте ли взели този треньор на сериозно? Не? Но може би вие сте точно този треньор? За разлика от добре обучените фитнес треньори, може да имате вашите знания от интернет портали, но не е добра идея да напишете свои собствени програми за трениране. И особено не, ако не постигате оптимален напредък. Нека професионалистът да свърши тази работа. Отидете при вашия фитнес треньор в студиото, кажете му целите си и съставете професионален план!

Грешка №6:

Използване на тренировъчни планове без спазване на тяхната последователност.

Изграждането на мускули е процес на приспособяване. Вие задавате тренировъчен стимул (стресор) и тялото съответно се адаптира с изграждането на нови мускулни клетки. Ако сте направили всичко както трябва и ако сте избегнали грешки № 4 и № 5, има голяма вероятност да сте направили всичко правилно. Възможно е обаче да направите съвсем различна грешка: Не сте достатъчно последователни в подхода си и прескачате от един план за обучение към следващия. Това е опасно, защото по този начин не давате възможност на тялото си да се адаптира правилно. И преди да сте достигнали ефективната фаза на тренировъчния си план, вече сте се заели със следващия план, защото нямате търпение или търсите начини да станете по-добър.  Важно: не поправяйте нищо, което не е счупено. Това означава: запазете план за тренировка най -малко осем седмици, преди да направите първите извод или да го промените!

Грешка №7:

Ядете твърде малко.

Шестразовото хранене е страхотно … въобще няма спор. Но ако получавате шест хранения на ден, няма да може да намалите процента на телесните си мазнини. За да направите това, трябва да ядете по-малко, защото само ако изгорите повече калории, отколкото получавате с храната, ще можете да загубите мазнини. Изграждането на мускули обаче изисква енергия. Ако ядете твърде малко и не консумирате достатъчно енергия и строителни материали, няма да изградите нужната мускулна маса. Затова помислете каква е основната ви цел за момента! Бихте ли предпочели бързо да изгорите много мазнини или да изградите повече мускули? Ако обемните мускули са вашата основна цел, не забравяйте да ядете достатъчно. Най-добре е отново да прибегнете до услугите на специалист, в този случай в спортното хранене.

Copyright © FFB GmbH                                                                                                                                     JK Fitness & Колеж по спорт "Био Фит"
Max-Eyth-Strasse 39
89231 Neu-Ulm

Коментари: 0
Към тази публикация още няма коментари. Защо не напишете първия коментар още сега?
Коментирайте статията

Вашият email адрес няма да се публикува. Задължителните полета са маркирани със *