Clicky

12 Jun

Нисковъглехидратна диета – три причини за да я използвате

Публикувано в: Хранене и добавки

Храненето с ниско съдържание на въглехидрати (нисковъглехидратна диета) беше последният писък на модата. Няма спор. Счита се, че храненето с ниско съдържание на въглехидрати е най-добрата стратегия за загуба на мазнини. Не бихме искали да противоречим на това мнение. 

ENERGYBODY (Germany) 

Ето кои са трите причини, поради които ENERGYBODY ви съветва да опитате храненето с ограничен прием на въглехидрати!

Храненето с ниско съдържание на въглехидрати (нисковъглехидратна диета) беше последният писък на модата. Няма спор. Счита се, че храненето с ниско съдържание на въглехидрати е най-добрата стратегия за загуба на мазнини. Не бихме искали да противоречим на това мнение. За да отслабнете трябва да постигнете калориен дефицит на първо място. Ще трябва да изгорите повече калории, отколкото приемате. Важно е също хранителната програма да осигури достатъчно протеин за мускулите, които се считат за ускорител на метаболизма. Тогава ще изгаряте мазнините, независимо дали със или без въглехидрати. Независимо от това, диета с ниско съдържание на въглехидрати дава някои предимства, които ще посочим. След това можете да решите дали да изберете нисковъглехидратната диета, ако отговаря на изискванията ви!

Предимство 1: Вие ядете по-малко!

Това предимство е и причината, поради която храненето с ниско съдържание на въглехидрати, често се разглежда като най-добрият начин за намаляване на мазнините. Тъй като беше установено, че дори и без да се броят калории, повечето хора автоматично поемат по-малко количество калории при превключване към хранене с високо съдържание на протеини и с ниско съдържание на въглехидрати. Препоръката за прием на белтъчини и мазнини, особено в комбинация с много зеленчуци се възприема добре и се счита от много хора за перфектната фитнес диета.

Предимство 2: По-малко възпаления!

Богатата на мазнини и ниско въглехидратната диета се счита за намаляваща възпалителните процеси в организма. Това може да помогне той да се пребори с евентуални болки в ставите и по-бързо да се възстанови. Това също е огромно предимство за трениращите фитнес.

Предимство 3: По-добра инсулинова чувствителност!

Това означава, че тялото ви реагира по-добре на хормона инсулин. Така че, ако след инсулинова активност ще ядете храни на въглехидратна основа, тялото ви може по-добре да се справя с въглехидратите. Това също е предимство, защото значително се намалява трансформацията на въглехидратите в мазнините. Намалява се и желанието за поемане на още храна. В практиката с цел повишаване на инсулиновата чувствителност се използват - хром пиколината и алфа липоевата киселина.

Нашата концепция не споделя идеята за агресивно ограничаване на приема на въглехидрати. Човек не трябва да прибягва до крайните форми на която и да е диета. Считаме, че средиземноморския подход със сигурност е най-лесният, най-практичният и най-вкусния от всички варианти.

Превод от ENERGYBODY (Германия)

Тагове:

Публикувай коментар

Име
Адрес на е-поща
Коментар
Защитен код
Изработка 8xdesign.com
JK FITNESS MARKET © 2018